سفر رییس فدراسیون دو و میدانی به استان کرمان/صیامی از امکانات باشگاه گلگهر سیرجان بازدید کرد

هاشم صیامی در جریان سفر به استان کرمان با حضور در شهر سیرجان از امکانات و تجهیزات ایجاد شده در این شهر جهت رشد و توسعه ورزش دو و میدانی بازدید کرد و با مسئولین باشگاه گل گهر سیرجان پیرامون همکاری‌های دوجانبه دیدار و گفت‌و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی در جریان سفر به استان کرمان با حضور در شهر سیرجان از امکانات و تجهیزات ایجاد شده در این شهر جهت رشد و توسعه ورزش دو و میدانی بازدید کرد و با مسئولین باشگاه گل گهر سیرجان پیرامون همکاری‌های دوجانبه دیدار و گفت‌و گو کرد.

 

در ابتدای این دیدار مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی گلگهر  سیرجان ضمن قدر دانی از رییس فدراسیون دو و میدانی بواسطه حضور در مجموعه گل گهر سیرجان گفت: سیرجان در آینده نزدیک ، صاحب استادیوم اختصاصی ورزش دو و میدانی به نام امام حسین(ع) با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان و فدراسیون دو و میدانی کشور خواهد شد.

 

محمد اسفندیارپور مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان با تاکید بر حمایت از ورزشکاران بومی افزود: هر ورزشکار بومی به اردوی تیم ملی دعوت شود مورد حمایت باشگاه گلگهر قرار می گیرد.

 

وی گفت: باشگاه گلگهر تلاش می کند با حمایت مدیران شرکت گلگهر زیر ساخت های ورزش دو و میدانی را برای استعدادهای بومی و پیشرفت این ورزش پایه و پر مدال به کار گیرد.

 

رییس فدراسیون دو و میدانی نیز ضمن تقدیر از حمایت مدیران ارشد گلگهر و مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی گلگهر افزود: دو و میدانی ۱۴۷ مدال در المپیک دارد که  این خود اهمیت بالای این رشته مدال آور را نشان می دهد.

 

صیامی گفت:قطعا با حمایت شرکت های بزرگی مثل گلگهر که زیرساخت های مناسبی را برای جوانان مهیا می کنند شاهد رشد و پیشرفت ورزشکاران دو و میدانی در استان کرمان خواهیم بود.   

 

وی ادامه داد، سیرجان با امکاناتی مناسبی که دارد می‌تواند میزبان خوبی برای اردو تیم‌های ملی کشورمان باشد و با رایزنی های بین المللی سیرجان می تواند میزبان اردوی تیم های ملی بلاروس و لهستان باشد زیرا این کشورها به علت سرمای زیاد در شش ماه دوم سال نمی توانند در کشور خود تمرین کنند.

 

ناصر گلمحمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهر سیرجان نیز گفت: هدف از ساخت استادیوم اختصاصی ورزش دو و میدانی ،

تشکیل آکادمی اختصاصی دو و میدانی در رشته‌های مختلف دو، پرتاب، پرش، مواد سرعتی پیست و تربیت ورزشکاران این رشته از پایه در منطقه جنوب شرق کشور است.

 

در ادامه علی حیدری رییس هیات دو و میدانی استان کرمان با تقدیر از حمایت های مجموعه گلگهر افزود: برای پیشرفت ورزش دو و میدانی باید همه دست در دست هم دهیم و با تعامل از تمام ظرفیت های استان استفاده کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد، با شرکت ملی صنایع مس هم برای راه اندازی آکادمی در سطح استان کرمان رایزنی های انجام داده ایم ولی باشگاه گلگهر پرچم دار دو و میدانی می باشد که امیدوارم با حمایت از مربیان و ورزشکاران خوبی که در استان است شاهد پیشرفت این رشته باشیم.

 

در پایان این بازدید رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان با تعدادی از ورزشکاران دو و میدانی کرمانی دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات،شرایط و نقطه نظرات آنان قرار گرفت.