دیدار هاشم صیامی با مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد؛

رییس فدراسیون دو و میدانی از امکانات ورزشگاه شهید نصیری و مراحل ساخت سالن سرپوشیده یزد بازدید کرد

رییس فدراسیون دو و میدانی با مسعود شریعتی دیدار و پیرامون همکاری‌های دوجانبه بحث و گفت‌وگو کرد.


به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی با مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد دیدار و پیرامون همکاری‌های دوجانبه و بسط و گسترش ورزش دو و میدانی در این استان بحث و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی با اساره به پتانسیل بسیار بالای دو و میدانی در این استان گفت:خوشبختانه از دیر باز دو و میدانی یکی از پر فروغ ترین ورزش‌ها در میان سایر رشته‌های ورزشی در استان یزد بوده است.

وی افزود:به همین منظور امیدواریم با توجه به حضور چهره‌های شاخص در ورزش دو و میدانی این استان و توجهات بیش از پیش مسئولین استانداری،شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان شاهد بسط و گسترش این رشته پایه و پر مدال باشیم که در این مسیر نیز فدراسیون دو و میدانی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

مدیر مل ورزش و جوانان استان یزد نیز در سخنانی با اساره به اهمیت و جایگاه ورزش دو و میدانی و تعداد مدال‌های بسیار این رشته ورزشی گفت:قطعا اداره کل ورزش و جوانان خواستار همکاری و هماهنگی تنگاتنگی با فدراسیون است تا بتوانیم با همراهی یکدیگر در جهت رشد و اعتلای ورزش پایه و مادر در این استان مهم و تاریخی کشورمان گام برداریم.

در این دیدار همچنین مقرر شد برگزاری مسابقات دوهای همگانی و خیابانی در دستور کار اداره ورزش و جوانان  با همکاری هیات دو و میدانی استان یزد و فدراسیون دو و میدانی قرار گیرد تا در سریعترین زمان این رویداد‌ها برگزار شود.

در ادامه سفر هاشم صیامی به استان یزد رییس فدراسیون دو و میدانی از ورزشگاه شهید نصیری این استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان امکانات موجود برای تمرین ورزشکاران دو و میدانی قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در محل ساخت سالن سرپوشیده دو و میدانی شهر یزد از مراحل و نحوه ساخت این سالن بازدید کرد و نسبت به رعایت استاندارد‌های بین‌المللی در ساخت این مجموعه دو و میدانی با توجه به تجربه بد ساخت غیر استاندارد دو سالن شهرهای بروجن و خرم‌آباد تاکید کرد.