محمدی: ورزشکاران پیاده‌روی بدون اعزام بی انگیزه خواهند شد/ همدان توانایی میزبانی مسابقات پیاده‌روی را دارد

عضو کمیته تخصصی پیاده روی گفت: در صورت عدم اعزام ورزشکاران پیاده‌ری به مسابقات برون مرزی به مرور ورزشکاران بی انگیزه خواهند شد.

مهدی محمدی در جلسه کمیته تخصصی پیاده‌روی اظهار داشت: در پنج سال گذشته اعزامی در مسابقات برون مرزی نداشتیم، ورزشکاران این رشته نیز باید مانند دیگر مواد حضور در میادین برون مرزی را تجربه کنند تا به مرور زمان دچار بی انگیزگی نشده و این بخش از ورزش دو و میدانی نیز با ضعف چشم گیری رو‌به رو نشود.

 مربی همدانی کشورمان افزود: از فدراسیون دو و میدانی تشکر می‌کنم که که در مسابقات ازبکستان یک دختر و یک پسر را اعزام کردند و نتایج خوبی هم به دست آمد. قطعا همین نوع نگرش‌ها این رشته را زنده نگه می‌دارد.

محمدی ادامه داد: به عقیده من اردوهای کوتاه مدت داخلی مناسب است اما با اردوهای بلند مدت داخلی خیلی موافق نیستم و به نظرم بازدهی کافی را نخواهد داشت.

 
وی در پایان گفت: مسابقه پیاده‌روی به  قدری حائز اهمیت است که حتی باید در قالب رقابتهای نونهالان و منطقه‌ای نیز برگزار شود. در راستای همین امر و در جهت حمایت از ورزشکاران این ماده همدان این پتانسیل را دارد که میزبان رقابتهای پیاده روی باشد