دبیرکل فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد:

دو و میدانی در حال پوست اندازی است /لرستان میزبانی شایسته‌ای داشت

علی رضایی گفت: دو و میدانی در حال پوست اندازی است،و استان لرستان توانست به صورت شایسته‌ای میزبان مسابقات باشگاهی نوجوانان-جوانان باشد.

 

به گزارش روابط عمومی، علی رضایی دبیر کل فدراسیون دو و میدانی عصر امروز در جریان برگزاری مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور نوجوانان-جوانان در بخش پسران که به میزبانی خرم آباد برگزار شد،گفت:خوشبختانه دو و میدانی روزهای خوبی را تجربه میکند و در این بین ورزشکاران رده‌های سنی پایه توانایی بسیار بالایی دارند تا بتوانند  آینده خوشی را برای ورزش پایه و مادر رقم بزنند.

وی افزود: به استان لرستان برای برگزاری مطلوب مسابقات باشگاهی نو جوانان-جوانان باید افتخار نمود که توانسته ضمن برگزاری مسابقات باکیفیت این  همه ورزشکار شاداب، پیشکسوت و مربی توانمند را نیز داشته باشد.

وی ادامه داد: دو و میدانی لرستان سابقه و پیشینه بسیار خوبی در کشور دارد که در شرایط کنونی نیز توانسته با  حضور سیاوش سپهوند به عنوان رئیس هیات ،حمایت‌های بی‌شائبه دکتر رحمتی به عنوان حامی مالی و ایرج سپهوند به عنوان مدیرعامل تیم پلیمر خلیج فارس، اتفاقات بسیار خوبی در دوومیدانی کشور ایجاد نماید که نمونه بارز آن برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور به میزبانی خرم آباد بود و قطعا نتایج این برنامه ها در آینده نزدیک خودش را نشان خواهد داد.

دبیرکل فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: دو و میدانی ایران در حال پوست اندازی است که در این همین راستا مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

 رضایی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی‌های پی در پی در حال حاضر توانسته‌ایم به خوبی مسابقات را طبق تقویم سالیانه برگزار کنیم.

 وی تصریح کرد: از دل این مسابقات تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان جهت اعزام به  مسابقات آسیایی کویت و مسابقات جوانان آسیا در کره جنوبی و مسابقات جوانان جهان که سال آینده به میزبانی کلمبیا برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند.

رضایی گفت: تیم دوومیدانی جوانان کشور امسال با ۹ ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شد که این برای اولین بار بود که تیم کشورمان با این تعداد کسب سهمیه عازم این رقابت‌ها شد که در پی آن نیز  ورزشکارانمان نتایج بسیار ارزنده‌ و عملکرد مطلوبی داشتند.

 وی با اشاره به دوهای نیمه استقامت و استقامت  که سالیان سال در سطح آسیا توانسته بودیم افتخار خوبی در این بخش از دو و میدانی کسب نماییم، افزود:با برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی لیگ دو و میدانی صحرانوردی در سه مرحله برگزار خواهد شد تا بتوانیم یک هیجان،شتاب و روندی رو به رشد را در دوهای نیمه استقامت و استقامت ایجاد کنیم.

 رضایی ادامه داد: لیگ پیاده روی نیز در کنار لیگ صحرانوردی برگزار خواهد شد تا با این روش بتوانیم پتانسیل و استعدادهای موجود در کشور را برای  افتخار آفرینی در مسابقات آتی بین‌الملی شناسایی و آماده کنیم