برگزاری رقابت دو خیابانی به میزبانی رامسر و با حضور وزیر ورزش و جوانان

رقابت دو خیابانی با همت انجمن پیشکسوتان دو و میدانی و با شرکت ۶۰۰ دونده و حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان روز جمعه در شهرستان رامسر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی، در این مسابقه که هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت این رویداد با عنوان گرامیداشت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دکتر پور کاظمی و با محوریت شهید حسن فقیهی جویباری توسط انجمن پیشکسوتان و با همکاری هیات دو و میدانی مازندران برگزار شد و دوندگان مسیر میدان شهید رجایی تا هتل رامسر به مسافت ۶ کیلومتر طی کردند.

شرکت کنندگان در این مسابقه از سراسر کشور بودند که در چهار رده سنی زیر ۳۵ سال ، ۳۵ تا ۴۴ سال ، ۴۵ تا ۵۴ و ۵۵ سال با هم رقابت کردند.

رییس هیات دو و میدانی مازندران در حاشیه این رقابت ها گفت: در رده سنی زیر ۳۵ سال منصور بیات از استان البرز به مقام نخست رسید ، آرمین کاتبی از استان البرز دوم شد و سید محمد حسینی از گلستان در جایگاه سوم ایستاد.

اورنگ مستقیم افزود : در رد سنی ۳۵ تا ۴۴ سال محمد جواد صیادی از استان فارس عنوان‌ نخست را از آن خود کرد ، امیر حسین طیب لی از گیلان  دوم شد و روح اله امانی از چهار محال بختیاری به مقام سود رسید.

وی ادامه داد: در رده سنی ۴۵ تا ۵۴ سال نیز ودود جوان نیازی از اردبیل به مقام نخست دست یافت ، حسن ساعدی از کرمانشاه دوم شد و داوود حسین زادگان از تهران در جایگاه سوم ایستاد.

مستقیم گفت : در رده سنی بالای ۵۵ سال نیز خردمند حیدری از تهران مقام قهرمانی این رده سنی را به دست آورد و بر سکوی اول ایستاد، ابراهیم قلعه نوعی از استان مرکزی عنوان دومی را به خود اختصاص داد و هادی زرگریان از مازندران سوم شد.

به نفرات برتر این مسابقان از طرف انجمن پیشکسوتان جوایز نقدی، هدایا و حکم قهرمانی اهدا شد.
به همه دوندگان نیز گواهی شرکت در مسابقات اهدا شد.