مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور

پلیمر خلیج فارس قهرمان هر دو بخش بانوان و آقایان شد/ دو رکورد شکنی دربخش بانوان/مهردلان به حدنصاب قهرمانی داخل سالن آسیا رسید

رقابتهای دو و میدانی داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور با قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در هر دو بخش بانوان و آقایان و با شکسته شدن دو رکورد ملی در بخش بانوان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی، رقابتهای دو و میدانی داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور که حکم انتخابی تیم ملی به منظور شرکت در دهمین دوره مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا(نورسلطان۲۰۲۲) را داشت، از صبح دیروز(سه‌شنبه) به میزبانی ورزشگاه  آفتاب انقلاب تهران برگزار آغاز و با قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در هر دو بخش بانوان و آقایان، شکسته شدن دو رکورد ملی در بخش بانوان و دستیابی شاهین مهردلان به حدنصاب رقابتهای قهرمانی داخل سالن آسیا به پایان رسید.

 

در بخش بانوان پس از پلیمر خلیج فارس خرم آباد (162 امتیاز)، تیم های چادر ملو اردکان با 133 و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 112 امتیاز به ترتیب نایب قهرمان و سوم شدند.

در بخش آقایان نیز پس از پلیمر خلیج فارس خرم آباد (125امتیاز)، تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب با 118و 90 امتیاز دوم وسوم شدند.

 

در بخش بانوان سارینا ساعدی در پرش سه گام با ثبت نتیجه 12.56 متر رکورد ملی (داخل سالن) این ماده را که پیش از این متعلق به خودش بود 3 سانتیمتر بهبود بخشید. همچنین مهسا میرزا طبیبی در پرش بانیزه با نتبجه  4.00 متر رکورد قبلی را که با 3.90 متر دراختیار خودش بود ارتقا داد.

 

در بخش آقایان نیز شاهین مهردلان تنها ورزشکاری بود که با نتیجه 20.40 متر موفق شد به حدنصاب تعیین شده برای پرتاب وزنه (19.70متر) دست پیدا کرده و مسافر قطعی نور سلطان قزاقستان برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا باشد.

 

در این مسابقات 180 ورزشکار خانم و 220 ورزشکار آقا از تیم‌های؛ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان،پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد،  آهن اصفهان، سلکتور تهران،فولاد هرمزگان، لیانا بوشهر،سفیر گتوند، شهید عبدی مازندران، مقاومت بسیج تهران، عماد تهران، مقاومت البرز، عقاب نیروی هوایی، شهرداری هویزه، تکنیک خراسان شمالی، ناشنوایان و مهاجرین افغانستان در بخش آقایان و تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد،فولاد مبارکه سپاهان اصفهان،مقاومت تهران،مقاومت البرز،سلکتور تهران،شهرداری هویزه،انصار الحسین همدان،پادما یدک اصفهان و چادر ملو اردکان حضور داشتند.

 

علاقه مندان میتوانند جهت مشاهده نتایج کامل به بخش نتایج در سایت فدراسیون دو و میدانی مراجعه نمایند.