دیدار هاشم صیامی با استاندار استان هرمزگان

رییس فدراسیون دو و میدانی با مهدی دوستی دیدار و پیرامون برگزاری مسابقات ماراتن جام خلیج فارس و توسعه ورزش دو و میدانی در این استان گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی امروز(دوشنبه)در جریان سفربه استان هرمزگان بامهدی دوستی استانداراین استان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان دیدارو پیرامون برگزاری اولین دوره رقابت ماراتن خلیج فارس و همچنین توجه بیش ازپیش به ورزش مادر(دو و میدانی)در این استان جنوبی کشورمان بحث و تبادل نظر کرد.

برهمین اساس مقرر شداستانداری استان هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان این استان همکاری کامل و همه جانبه‌ای با فدراسیون دو و میدانی جهت برگزاری هر چه بهتروبا شکوه‌تر رقابت ماراتن خلیج فارس داشته باشند.

همچنین برگزاری اردوهای‌های ملی دو و میدانی نوجوانان و جوانان کشورمان به منظورکسب آمادگی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که قراراست به ترتیب به میزبانی کشورهای ازبکستان و کره جنوبی برگزار شود در استان هرمزگان ازدیگر موارد موردتوافق در این دیدار بود.

 

در ادامه رییس فدراسیون دو و میدانی از ورزشگاه شهر بندرعباس،امکانات موجود در این استان جهت استفاده ورزشکاران دو و میدانی و همچنین دفتر هیات دو و میدانی استان هرمزگان دیدار کرد.

صیامی همچنین با حضور در محل برگزاری مسابقات دو و میدانی آموزشگاه‌های سراسر کشور که به میزبانی شهر بندر عباس در حال برگزاری است،از نزدیک به تماشای این رقابت‌ها پرداخت و قرار شد کارشناسان و مربیان حاضر در این رویداد نفرات برتر و مستعد را از دل آن گزینش نمایند و جهت حضور در اردوهای تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه به فدراسیون دو و میدانی معرفی نمایند.