ارشیا مصدقی: از تلاش فدراسیون سپاسگزارم / به دنبال ثبت یک رکورد خوب هستم

رکورددار پرش با نیزه نوجوانان و جوانان کشور گفت: در رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از خودم انتظار مدال ندارم اما میخواهم رکورد خوبی ثبت کنم.

 

ارشیا مصدقی نایب قهرمان ماده پرش با نیزه مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دوومیدانی در خصوص حضورش در ترکیب تیم ملی جهت رقابت در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشبختانه در آخرین رقابتی که در مسابقات انتخابی  داخل سالن در آفتاب انقلاب داشتم توانستم به رغم اینکه در رده سنی بزرگسالان نیستم و بعنوان یک نوجوانان از مانع 5.10 متر عبور کنم و سومین رکورد برتر کشور را به نام خودم ثبت کنم و همین مسئله باعث شد تا فدراسیون دوومیدانی با نگاه حمایتی مرا به مسابقات قهرمانی آسیا-قزاقستان اعزام کند.

 

مصدقی ضمن تشکر از فدراسیون دو و میدانی بواسطه انتخاب وی جهت حضور در این رقابت‌ها ادامه داد: حضور در این مسابقه برای من دستاورد بسیار بزرگی است. چرا که این رقابتها در سطح بازیهای آسیایی است و بهترین های آسیا در رده سنی بزرگسالان در آن حضور خواهند داشت. من هم بعنوان یک نوجوان برای ساختن آتیه کشورم راهی این رقابتها خواهم شد و به همین دلیل از خودم انتظار مدال ندارم اما در صورتی که شرایط خوبی بر مسابقه حاکم باشد توقع ثبت یک رکورد خوب دارم.  

 

وی افزود: از رییس و دبیر فدراسیون تشکر می کنم که تمام تلاش خود را برای ارسال نیزه من به محل مسابقات بکار گرفتند.

 

پرنده کشورمان ادامه داد: دو هفته است در آفتاب انقلاب در اردو هستم و شرایط بسیار خوب است و همه چیز برای انجام تمرینات خوب و آماده سازی از هر جهت محیا بود، من هم در آمادگی کامل به سر می‌برم و امیدوارم برای تیم کشورم بهترین با شم تا پاسخ تمام محبت ها را بدهم.

 

مصدقی در پایان گفت: از آقای محسن ربانی مربی خود و رکورددار پرش با نیزه کشور تشکر می‌کنم که بدون حمایت او هرگز چنین رکوردهایی را ثبت نمی‌کردم.