نایب قهرمانی جوانان و بزرگسالان دو صحرانوردی کشورمان در بخش تیمی مسابقات قهرمانی آسیا

تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان دو صحرانوردی کشورمان در بخش تیمی مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی قاره کهن شدند.

تیم ملی دو صحرانوردی بزرگسالان و جوانان کشورمان در جریان برگزاری شازدهمین دوره رقابت‌های صحرانوردی قهرمانی  آسیا موفق شد برسکوی دوم قاره کهن بایستند.

 

به گزار روابط عمومی،در پایان برگزاری شانزدهمین دوره رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی آسیا تیم ملی بزرگسالان و جوانان  کشورمان موفق شدند در جایگاه دوم این مسابقات قرار گیرند و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنند.

تیم کشورمان پس از نپال میزبان مسابقات در جایگاه دوم قرار گرفت و هندوستان عنوان سومی را کسب نمود.

 

همچنین در بخش انفرادی منصور بیات در جایگاه چهارم ایستاد،مرتضی بیرانوند و منصور بیات به ترتیب هفتم و هشتم شدند و سید امیر زمانپور در جایگاه شانزدهم ایستاد.

 

گفتنی است،تیم ملی دو صحرانوردی بزرگسالان کشورمان با ترکیب،مرتضی بیرانوند،سید امیر زمانپورر،منصور بیات و محمد حسین طیبی در این دوره از رقابت‌ها حضور یافت.

 

 در بخش تیمی جوانان نیز، تیم ایران پس از کشور هندوستان موفق شد نایب قهرمان این دوره از مسابقات باشد و نپال در جایگاه سوم ایستاد.. 

سمیر اقبالی نماینده شاسته کشورمان مدال طلا این مسابقات در بخش انفرادی زا کسب نمود و پوریا اسحاقی نژاد جوان خوش اتیه ورزش دو و میدانی کشورمان در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را به دستآورد.

در این رقابت‌های دیگر نمایندگان کشورمان متین شهبازی و امیرحسین شاهسوندی به ترتیب در جایگاههای دهم و سیزدهم ایستادند.