حمیده اسماعیل نژاد:فدراسیون دو و‌میدانی اخیرا حمایت بسیار خوبی از من داشته است/رسیدن به میدان المپیک دور از دسترس نیست

رکورد دار دو ۱۰۰متر بانوان کشورمان گفت:با حمایت فدراسیون و کمک مربی خود توانسته رکورد ملی را ارتقاء دهد و هدفش رسیدن به میدان المپیک است.

حمیده اسماعیل نژاد قهرمان و رکورد دار دوهای سرعت کشورمان در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی ضمن ابراز خورسندی از اینکه توانسته پس از سال‌ها تلاش رکورد ملی دو۱۰۰متر کشور را ارتقاء دهد و مدال طلا رقابت های بین المللی ارزروم ترکیه را کسب نماید، اظهار داشت:خوشبختانه با تغییر و تحول در فدراسیون در کمپ تیم های ملی دو و میدانی زیر نظر مربی خود در حال تمرین و آماده سازی هستم،که این شرایط توانسته کمک بسیار خوبی به من در راستای بهبود عملکردم جهت ثبت حد نصاب‌های قابل توجه و همچنین کسب عناوین برتر در رقابت‌های بین المللی داشته باشد.

 

وی افزود:من تا پیش از شرکت در مسابقات بین المللی ارزروم صرفا برای حضور در رقابت‌ها تمرین میکردم،امروز که با حمایت فدراسیون دو و میدانی وارد اردوهای ملی شدم و امکاناتی از قبیل،پیست، تجهیزات تخصصی و استاندارد،تغذیه،سالن بدنسازی و مربی شخصی در اختیارم قرار داده شده است،تمرکزم را بر روی رکورد شکنی،کسب عناوین برتر در مسابقات بین المللی و در نهایت رسیدن به میدان مهم بازی‌های المپیک  معطوف کرده‌ام.

 

اسماعیل نژاد خاطر نشان کرد:خدا این استعداد را در اختیار من قرار داده و ‌امیدوارم با حمایت‌های خانواده‌ام و مسئولین به بهترین شکل از آن استفاده کنم تا پرچم ایران را همچنان بالا نگه دارم، که در این مسیر نباید از زحمات بسیار زیادی که مربی‌ام برای من کشیده است غافل شویم که جا دارد از وی بواسطه تمامی این زحمات و تلاش‌ها تشکر و قدر دانی نمایم.

 

رکود دار ماده ۱۰۰متر کشورمان اضافه کرد: ورزشکاری که هدفش رسیدن به مدال بازی‌های آسیایی و شرکت در میدان بزرگی همچون بازی‌های المپیک است نباید درگیر حواشی و مسائل کم ارزش شود،زیرا چنین موضوعاتی او را از مسیر اصلی منحرف می‌کند که این قطعا خواست هیچ ورزشکار حرفه‌ای و موفقی نیست.

 

ملی پوش دو و میدانی بانوان کشورمان در پایان در پاسخ به این سوال که در برخی از رسانه ها و به نقل از شما مواردی مطرح شده که مورد حمایت هیچ ارگانی قرار ندارید عنوان کرد:البته فکر می‌کنم خبرنگاری که با من مصاحبه می‌کرد برداشت متفاوتی از حرف‌هایم داشته است.