حمیده اسماعیل نژاد:آقای داوری نگاه ویژه‌ای به بخش بانوان دارد/ شرایط تمرینات عالی‌است و ما تمرکز بیشتری نسبت به گذشته داریم

قهرمان دو 100 متر کشور گفت: سرپرست فدراسیون نگاه ویژه ای به بخش بانوان دارد.

حمیده اسماعلیل نژاد در گفت‌گو باسایت فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود دو ماهی است در فدراسیون تغییراتی به وجود آمده و آقای داوری سرپرست فدراسیون شده‌اند خداروشکر نگاه ویژه‌ای به بخش بانوان دارند که بسیار موثر است و حتی در این مدت کوتاه این حمایت در رکوردها بسیار مشهود و مشخص است.  ایشان خیلی دلسوزانه کار را پیگیری می کنند و نه تنها از من بلکه از تمامی ورزشکاران حمایت می کنند

 

وی افزود: بر همین اساس من هم تاکنون پاداش جابجایی رکوردهایم را گرفته‌ام و علاوه بر این نیز کمکهایی از سمت فدراسیون به من شده است.

 

اسماعیل نژاد یادآور شد: وقتی در رده سنی نوجوانان بودم و به فدراسیون معرفی شدم ایشان رییس فدراسیون بودند و حالا که رکورد ایران را با 11.43 جابجا کردم نیز سرپرست فدر اسیون هستند. نکته جالب این است که به یاد دارم  در همان رده سنی نوجوانان آقای داوری به من گفته بودند که یک روز رکورد ملی کشور را خواهم شکست.  

 

حمیده اسماعیل نژاد گفت: ایجاد انگیزه در ورزشکار تاثیر بسزایی دارد، به خصوص الان که  رویداد پر اهمیت قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی را پیش رو داریم. در یک ماهه گذشته ما تمرینات و اردوهای خود را آغاز کردیم و خدارو شکر در این یک ماه همه چیز منظم و بر اساس برنامه ریزی که داشتیم پیش رفته است و فدراسیون نهایت همکاری را با ما داشته تا طبق برنامه ای که داریم حرکت کنیم. در این یک ماه هم در هتل شهر اسکان داریم و تمرینات، ریکاوری، فیزیوتراپی، ماساژ و .. همه برایمان فراهم شده است. قبلا در این زمینه ها مقداری مشکلات داشتیم که الان دیگر نداریم و برطرف شده و با تمرکز بیشتری تمرینات را انجام پیگیری می‌کنیم.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم که بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی علی رغم ثبت رکوردهای خوب خوش بدرخشیم و مدال آوری کنیم.