رضا مقدم: دوومیدانی با حضور داوری به دوران اوج خود بازخواهد گشت/ امیدوارم در بازیهای آسیایی بتوانم مدال آور باشم

قهرمان پرتاب چکش کشور گفت: این روزها و با حضور افشین داوری شرایط فدراسیون و ورزشکاران از ۱۰ به ۱۰۰ رسیده است.

 

رضا مقدم در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: بر اساس تجربه 20 ساله ای که در دوومیدانی دارم به جرات میگویم که با حضور آقای داوری روحیه ورزشکاران تغییر کرده، شرایط فدراسیون رو به بهبود رفته وشرایط اردوها از ۱۰ به ۱۰۰ رسیده است.

 

وی ادامه داد: واقعا اگر قهرمانی تقاضایی داشته باشد سرپرست فدراسیون حتی بدون دلیل و به دور از وعده و وعیدهایی که به آن‌ها عمل نکنند، آن را انجام خواهد داد. یعنی با جان و دل تمام خواسته های ورزشکاران را جامه عمل می‌پوشاند. برای مثال؛ مکمل، ماساژور، فیزیوتراپ، کفش، اسکان و تغذیه و ... هر چیز که برای یک اردوی مناسب پیش از رویداد مهمی مانند بازیهای اسیای لازم با شد را فراهم کرده اند.

 

وی افزود: کادر فنی با تجربه‌ای را دور هم جمع کرده اند که همه از قهرمانان و رکوردداران این رشته بوده‌اند و این قوت قلبی برای تمامی ورزشکاران است. به همین دلیل روحیه ورزشکاران بهتر شده است. من با بیشتر ورزشکاران در ارتباطم و شاهدم که همه با انگیزه شده‌اند و قول میدهم با این روند دوباره ورزشکاران جوان بیشتری به دوومیدانی روی خواهند آورد، دوومیدانی دگرگون شده و به سالهای اوج خود که بسیار شکوفا بوده، باز خواهد گشت.

 

مقدم در پایان گفت: شرایط ورزشکاران اعزامی به بازیها و قهرمانی آسیا که در اردو به سر می برند بسیار بهتر شده است. من نیز امیدوارم در مسابقات آسیایی نتیجه قابل قبولی داشته باشم و رکوردی بیش از نتیجه ای که اینجا کسب کرده‌ام را به ثبت برسانم.ان شاالله بعد از آن هم در فاصله ۷۰ روز مانده تا بازیهای آسیایی امیدوارم بتوانم زیر نظر مربی خودم که در بلاروس است تمرین کنم و به امید خدا در بازیهای آسیایی مدال آور باشم.