برگزاری وبینار دانش افزایی توسط فدراسیون دو و میدانی

کمیته آموزش فدراسیون دو و میدانی در نظر دارد سه وبینار آموزشی دانش افزایی به صورت آنلاین برگزار نماید.

 

به گزارش روابط عمومی،کمیته آموزش فدراسیون دو و میدانی در نظر دارد سه وبینار آموزشی دانش افزایی به صورت آنلاین در فضای اینترنتی اسکای روم برگزار نماید.

 

بر همین اساس هیات‌های استانی می‌توانند،نسبت به معرفی ۴مربی آقا و خانم تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۰ به فدراسیون دو و میدانی جهت شرکت در این وبینارهای دانش افزایی اقدام نمایند.

 

این وبینارهای آموزشی دانش افزایی به ترتیب،آسیب شناسی در ورزش،آشنایی با برنامه‌های بازتوانی ورزشکاران آسیب دیده جهت بازگشت به ورزش و روانشناسی در ورزش خواهد بود.

 

لیست دوره‌های آموزشی وبیناری دانش افزایی به همراه زمان برگزاری و مدرس این دوره ها به شرح ذیل است؛

 

۱-آسیب شناسی در ورزش(۱۴۰۲/۵/۲۸-ساعت ۸لغایت۱۲-مدرس:دکتر سید اشکان اردیبهشت،دبیرکل فدراسیون پزشکی ورزشی و دکتر سعیدی رییس کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزشی

 

۲-آشنایی با برنامه‌های بازتوانی ورزشکاران آسیب دیده برای بازگشت به ورزش(۱۴۰۲/۶/۴-ساعت۸لغایت۱۲-مدرس:فریبرز هوانلو،دانشیار گروه تندرستی و بازتوانی دانشگاه شهید بهشتی)

 

۳-روانشناسی در ورزش(۱۴۰۲/۶/۶-ساعت۸لغایت۱۲-مدرس:صابر مهری،عضو پژوهشگاه علوم‌ورزشی و روانشناس کمیته ملی المپیک

 

گفتنی است،متقاضیان ارتقاء گواهینامه‌های مربیگری به سطح بالاتر و همچنین آن دسته از افرادی که قصد حضور در دوره‌های مختلف آموزشی زیر نظر فدراسیون دو و میدانی را دارند،موظف هستند دوره‌های دانش افزایی را جهت کسب امتیاز لازم و دریافت مجوز به منظور شرکت در دوره‌های مربیگری سطوح بالاتر سپری نمایند.