دیدار نماینده کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا با مسئولین این رشته‌ورزشی در کشورمان

والسون کودی کوتا با حضور در فدراسیون دو و میدانی با افشین داوری سرپرست و دستندرکاران این رشته ورزشی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی،والسون کودی کوتا نماینده اهل کشور هندوستان  کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا با حضور در فدراسیون دو و میدانی با افشین داوری سرپرست و دستندرکاران این رشته ورزشی دیدار و پیرامون هر چه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا گفت‌وگو کرد.

 

بر همین اساس،در این دیدار نماینده کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا به بیان نقطه نظرات خود پیرامون امکانات،شرایط و تجهیزات ورزش دو و میدانی در کشورمان پرداخت،و با اشاره به قوانین و مقررات جهانی و قاره‌ای این رشته ورزشی نکاتی را نیز در این زمینه خطاب به مسئولین ورزش اول المپیک در کشورمان بیان نمود.

 

در ادامه نیز با توجه به تمامی شرایط و به پیشنهاد  افشین داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی زمان برگزاری این مسابقات مشخص و مقرر شد پس از تایید نهایی کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا اعلام شود.

 

در پایان نیز سرپرست فدراسیون دو و میدانی با اهداء یک هدیه به رسم یادگار این نماینده ورزش دو و میدانی قاره کهن را بدرقه نمود.