افشین داوری:هاشمی مدیری فرهیخته و متخصص است

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: کیومرث هاشمی مدیری متخصص، متعهد و علاقه‌مند به ورزش است که قطعا ورزش کشور را به موفقیت می‌رساند.

افشین داوری در در گفت‌وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، درباره معرفی کیومرث هاشمی به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با کیومرث هاشمی از سالیان دور آشنا هستم زیرا هم دانشگاهی و هم خوابگاهی بودیم و کاملا نسبت به وی شناخت دارم. او در بحث تحصیلی فرهیخته و خوب است و بعد از اینکه وارد عرصه مدیریت در ورزش شد، شرایط بسیار مطلوبی در ورزش داشت. هاشمی در استان‌ها نیز فعالیت خوبی به عنوان مدیر کل داشت و در هر استان خاطرات خوبی از خود برجای گذاشت.

 

وی افزود: او در سازمان تربیت بدنی وقت نیز مدیر بود و در وزارت ورزش به عنوان مدیرکل ستادی و معاون وزیر فعالیت داشت. از طرفی رئیس کمیته ملی المپیک بود و در نهایت در فدراسیون فوتبال خدمت کرد. هاشمی یک مدیر ورزشی آشنا با تمام اصول و زیر و بم‌های ورزش است.

 

سرپرست فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: به عنوان یک پیشکسوت ورزشی و قهرمان ملی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌خواهم به برنامه‌ها و هدف گذاری‌های وی رای اعتماد دهند.

 

وی اضافه کرد: یقین دارم که هاشمی متعهد و متخصص است. جای تقدیر دارد که در این مدت کوتاه هاشمی محفل قشنگی را برای تجلیل از مدال‌آوران برگزار کرد و به ورزشکاران پاداش داد. نوجوانان و جوانان دوومیدانی در ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مدال‌های خوبی کسب کردند و همگی به لطف رئیس جمهوری و هاشمی پاداش دریافت کردند.