برگزاری نشست کمیسیون‌های ورزشکاران،مربیان و داوران فدراسیون دو و میدانی

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران،مربیان و داوران فدراسیون دو و میدانی به منظور انتخاب رییس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی،نشست کمیسیون‌های ورزشکاران،مربیان و داوران فدراسیون دو و میدانی امروز(چهارشنبه)به منظور انتخاب رییس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد. بر همین اساس در این نشست‌ها که پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی،علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضاء این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رای گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند.

⭕️کمیسیون ورزشکاران: حسن تفتیان(رییس کمیسیون) ۱-کیوان قنبرزاده(نماینده حاضر در مجمع) ۲-حسن تفتیان(نماینده حاضر در مجمع) ۳-مهدی پیرجهان(نماینده حاضر در مجمع) ۴-فرزانه فصیحی(نماینده حاضر درمجمع) ۵-تکتم دستاربندان(نماینده حاضر در مجمع) ۶-الهام سادات هاشمی(نماینده حاضر در مجمع)

⭕️کمیسیون مربیان: هادی سپهرزاد(رییس کمیسیون) ۱-سامان برزگر(نماینده حاضر در مجمع) ۲-هادی سپهرزاد(نماینده حاضر در مجمع) ۳-زهرا نبی زاده(نماینده حاضر در مجمع) ۴-زهرا حکمت‌نژاد(نماینده حاضر در مجمع)

⭕️کمیسیون داوران: الهه رستمی(رییس کمیسیون) ۱-شهرام شهبازی(نماینده حاضر در مجمع) ۲-الهه رستمی(نماینده حاضر در مجمع)