در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان خوزستان صورت گرفت؛

صیامی:خوزستان پتانسیل و سابقه بسیار خوبی در دو و میدانی دارد/رحمتی:با همدلی کارهای بزرگی در این استان انجام خواهد شد

رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در حایه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان خوزستان گفت:استان خوزستان توانایی و پتانسیل بسیار زیادی در دو و میدانی دارد که با همدلی و برنامه ریزی مناسب می‌تواند به جایگاه اصلی خود همچون گذشته بازگردد.


به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان خوزستان که صبح امروز  برگزار شد در سخنانی اظهار داشت:استان خوزستان توانایی و پتانسیل بسیار زیادی در دو و میدانی دارد که با همدلی و برنامه ریزی مناسب می‌تواند به جایگاه اصلی خود همچون گذشته بازگردد.

وی افزود:این استان از گذشته جایگاه ویژه‌ای در دو و میدانی کشور به خصوص در مواد پرشی و دوهای سرعت داشته است و همیشه قهرمانان بزرگی را به ورزش کشورمعرفی کرده است.

صیامی ادامه داد:ما امیدواریم با برگزاری انتخابات تمامی جامعه دو و میدانی استان خوزستان به خصوص پیشکسوتان با ایجاد همدلی و صمیمیت بتوانند دست در دست هم دهند و یک بار دیگر استان خوزستان را به جایگاه اصلی و واقعی خود بازگردانند.

حسین رحمتی عضو هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی نیز در سخنانی اظهار داشت:خوزستان از دیرباز سهم مهم و بسزایی در موفقیت دو و میدانی کشورمان در میادین بین‌المللی داشته است و همیشه قهرمانان خوب و خوش نام‌و نشانی را پرورش داده و معرفی کرده است.

وی افزود:همدلی و همکاری کلیدواژه بسیار مهمی در پیشبرد کارها و رسیدن به اهداف عالیه خواهد بود که امیدوارم جامعه دو و میدانی خوزستان از این پس دست در دست یکدیگر دهند و روزهای خوش گذشته را یک بار دیگر برای این استان مهم و سرافراز کشور عزیزمان رقم بزنند.

رحمتی تصریح کرد:در این مسیر فدراسیون دو و میدانی و شرکت پلیمر خلیج فارس حامی مالی آن،از هیچ کمکی برای رسیدن استان خوزستان به بهترین جایگاه و ایده‌آل ترین شرایط در آینده‌ای نزدیک به هیچ وجه دریغ نخواهد کرد،به طور مثال ترتیبی اتخاذ کرده‌ایم تا در اولین فرصت تجهیزات تخصصی دو و میدانی را در اختیار هیات استان خوزستان قرار گیرد.