برگزاری اردوهای مشترک آماده‌سازی میان تیم‌های ملی دو و میدانی ایران و عراق

در نشست میان هاشم صیامی و رییس فدراسیون دو و میدانی عراق مقرر شد اردوهای مشترک آماده سازی ورزشکاران دو و میدانی ایران و عراق به میزبانی هر دو کشور برگزار شود.

 

به گزارش روابط عمومی،در نشست میان هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان و طالب الصفار رییس فدراسیون دو و میدانی عراق مقرر شد با توجه به تفاهم نامه‌ای که درگذشته میان این دو فدراسیون به امضاء رسیده بود اردوهای آماده سازی  مشترک ورزشکاران دو و میدانی ایران و عراق به میزبانی هر دو کشور برگزار شود.

 

بر همین اساس و با توجه به حضور رییس فدراسیون دو و میدانی عراق در حاشیه برگزاری نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروزگاه در کشورمان در نشستی که میان وی و هاشم صیامی صورت پذیرفت مقرر شد ۱۲نفر از ورزشکاران تیم ملی دو و میدانی نوجوانان عراق با سفر به کشورمان اردو مشترک تمرینی با دو و میدانی کاران ملی پوش نوجوان ایرانی را در کمپ تیم‌های ملی دو و میدانی(ورزشگاه آفتاب انقلاب)ا برگزار نمایند.

 

همچنین مدتی پس از برگزاری این اردو مشترک ۳۰تن  از ورزشکاران ملی پوش رده سنی بزرگسالان کشورمان با سفر به عراق به انجام تمرینات آماده‌سازی در کنار ملی پوشان عراقی بپردازند.